Social Media

social media

Men kan niet meer rond social media heen. Je klanten zijn er aanwezig, je concurrent is er aanwezig… maar hoe pak je dit nu aan?

Sociale media bevatten vele opportuniteiten om jouw bedrijf, merk uit te bouwen door in contact te treden met de klanten.
Een goede social media strategie zorgt ervoor dat je bijna automatisch en zonder veel tijd te besteden groot kan worden, en jouw band met de klanten te versterken.
Het kanaal biedt de mogelijkheid om op een dagelijkse, vlotte manier informatie over te dragen naar jouw klanten, maar ook open te staan naar hun behoeften, te luisteren naar hoe jij hen het best kan helpen.

Dankzij de ervaring in grote bedrijven, bieden wij jou de do’s & don’ts aan uit tientallen voorbeelden. En dankzij enkele eenvoudige tactieken, kan ook jij in enkele uren een community manager zijn voor jouw bedrijf.

Wat bieden wij aan:

  • Opbouwen van content kalender

    Een content kalender geeft jou de basis om te starten en frequent relevante informatie te delen.

  • Opstellen van een social media strategie

    Welke social media kanalen kunnen uw bedrijf de meerwaarde bieden? Waar zijn uw klanten aanwezig? Wat moet ik hen zeggen? En wat kunnen zij mij leren?

  • Opleidingen

    Vanuit jarenlange ervaring kunnen wij aangepaste opleidingen geven voor kleine tot grote bedrijven, in de beschikbare tijd.

    • Basis social media kennismaking.
    • Opstellen en gebruiken van uw account.
    • Community management: hoe ga ik om met online commentaren?
    • Mijn werknemers zijn online, help! Opleidingen naar personeel en management.
    • Content kalender: maak het jezelf makkelijk, elke dag.
    • Adverteren op sociale media.
    • ….
  • Adverteren op sociale media

    Sociale media kanalen hebben veel informatie over hun gebruikers, en stellen deze ook ter beschikking van adverteerders.
    Zo kan je perfect de juiste persoon bereiken met jouw product en boodschap. Wij leren je de knepen van het vak om aanvaardbare advertenties te maken en geliefd te zijn 😉

  • Social Media Inzichten en Analytics

    Hoe doen jouw posts en pagina het? Social media kanalen hebben analyse tools die weergeven welke berichten het goed doen, hoeveel fans je hebt..
    Wij analyseren deze gegevens en geven u tips om te optimaliseren.

Sociale Media?

Onder sociale media verstaan wij de kanalen die het “web 2.0” vormden. Kanalen die toestaan dat personen, waar ook ter wereld, met elkaar in verbinding kunnen treden.

De bekendste kanalen in België zijn Facebook, Instagram, Snapchat, Whatsapp, Pinterest, LinkedIn,..
Zij geven jouw bedrijf de mogelijkheid in contact te treden met (potentiële) klanten en hen te bereiken waar zij dagelijks online hun tijd doorbrengen.

The Dominance of Google and Facebook in One Chart