Social Media
Men kan niet meer rond social media heen. Je klanten zijn er aanwezig, je concurrent is er aanwezig… maar hoe pak je dit nu aan?
Sociale media bevatten vele opportuniteiten om jouw bedrijf, merk uit te bouwen door in contact te treden met de klanten.
Een goede social media strategie zorgt ervoor dat je bijna automatisch en zonder veel tijd te besteden groot kan worden, en jouw band met de klanten te versterken.
Het kanaal biedt de mogelijkheid om op een dagelijkse, vlotte manier informatie over te dragen naar jouw klanten, maar ook open te staan naar hun behoeften, te luisteren naar hoe jij hen het best kan helpen.
Dankzij de ervaring in grote bedrijven, bieden wij jou de do’s & don’ts aan uit tientallen voorbeelden. En dankzij enkele eenvoudige tactieken, kan ook jij in enkele uren een community manager zijn voor jouw bedrijf.
Wat bieden wij aan:
Sociale Media?
Onder sociale media verstaan wij de kanalen die het “web 2.0” vormden. Kanalen die toestaan dat personen, waar ook ter wereld, met elkaar in verbinding kunnen treden.
De bekendste kanalen in België zijn Facebook, Instagram, Snapchat, Whatsapp, Pinterest, LinkedIn,..
Zij geven jouw bedrijf de mogelijkheid in contact te treden met (potentiële) klanten en hen te bereiken waar zij dagelijks online hun tijd doorbrengen.